Прогресивні
представники вітчизняної педагогіки завжди розглядали шкільну
бібліотеку як найважливішу ланку навчального процесу, підкреслюючи її
безсумнівний вплив на якість навчання. Адже саме шкільна бібліотека стає
для дитини першою в житті. А книга була, є і буде вічним джерелом знань
для людини і після закінчення школи. Основою інформаційної культури
особи є знання про інформаційне середовище, закони його функціонування
та розвитку, а головне – досконале вміння орієнтуватися у безмежному
сучасному світі інформації. Шкільна бібліотека є фундаментом освіти і
самоосвіти, скарбницею людського знання. Для адміністрації складає
особливу цікавість інформація, яка міститься у періодичних виданнях, що
виходять в Україні: "Практика управління закладами освіти”, "Управління
школою”. Джерелом інформації для вчителів-предметників,
вчителів-класоводів у нашій бібліотеці служать матеріали з профільних
періодичних видань. Джерелом інформації для учнів є підручники,
навчальні посібники, довідники, енциклопедії. Шкільна бібліотека сприяє
розвитку навчально-виховного процесу, забезпеченню базового рівня
освіти, вихованню в учнів відповідальності, національної свідомості,
формуванню в них потреб саморозвитку і вдосконалення. У сучасних умовах
завданнями шкільної бібліотеки є не тільки бібліотечно-інформаційне
обслуговування користувачів у забезпеченні всіх напрямків
навчально-виховного процесу у засвоєнні як програмних, так і
позапрограмних вимог, у самоосвіті та дозвілевій діяльності, а й
виховання в учнів інформаційної культури – сталого прагнення до пошуку
інформації, свідомого добору джерел.
Комментариев нет:
Отправить комментарий